مجتمع کارگاهی شهرک سعدی سه‌شنبه ۵ مرداد و با هدف اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار، با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 27 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: در این مجتمع اشتغالزایی، کارگاه‌های چادردوزی، قالی بافی، چرم دوزی و تولید ماسک راه اندازی و برای ۹۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

سردار حزنی که صبح امروز به شیراز سفر کرده است، پس از افتتاح مجتمع کارگاهی شهرک سعدی، از مجتمع کارگاهی رضویه شریف آباد شیراز نیز بازدید کرد.

این مجتمع که به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر در قالب ۸ کارگاه شامل ۳ کارگاه خیاطی، ۱ کارگاه ریسندگی، بافندگی و تولید کش ماسک، ۱ کارگاه تولید لیوان کاغذی، ۱ کارگاه تولید کفش، ۱ کارگاه بسته بندی مواد غذایی و ادویه جات، ۱ کارگاه قالی بافی راه اندازی و برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

بازدید از پروژه منازل مسکونی در حال احداث مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره استان فارس از دیگر برنامه صبح امروز سردار معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی سپاه در شیراز بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار