زاهدی گفت: اداره کل راه و شهرسازی فارس در هشت سال اخیر، ۲۹ میلیون متر مربع از اراضی تصرف شده توسط سودجویان را رفع تصرف کرد و به بیت المال بازگرداند.
کد خبر: ۹۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 31 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جعفر زاهدی»، امروز (شنبه 9 مرداد) با اشاره به اخذ سند مالکیت برای اراضی و املاک دولتی فارس در جمع خبرنگاران گفت: طی هشت سال گذشته 29 هزار سند مالکیت برای اراضی و املاک دولتی استان توسط راه و شهرسازی فارس اخذ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: از مزایای صدور سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران می توان به مقابله با زمین خواری اشاره کرد.

وی اضافه کرد: حفاظت و حراست از اراضی دولتی و ملی از وظایف اصلی راه و شهرسازی است و راه و شهرسازی فارس به حفاظت و حراست از اموال بیت المال حاسیت ویژه دارد.

زاهدی تاکید کرد: مستند کردن اموال دولتی و اراضی و ساختمان های دولتی از مهمترین راه های حفاظت از بیت المال است و این 29 هزار سند در فارس مربوط به زمین ها و ساختمان هایی بود که یا فاقد سند بوده اند و یا سند دفترچه ای داشته اند که تبدیل به سند تک برگ کاداستری شده اند.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی فارس در هشت سال اخیر، 29 میلیون متر مربع از اراضی تصرف شده توسط سودجویان را رفع تصرف کرد و به بیت المال بازگرداند.

 

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار