رسول قانونی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه پادا اقدام به ثبت نام در مدارس با توجه به طرح آدرس محل سکونت خود کنند، گفت: آزمون نمونه دولتی پایه دهم نیز ١۵ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 01 August 2021

تابناک فارس به نقل از بشگاه خبرنگاران: رسول قانونی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه پادا اقدام به ثبت نام در مدارس با توجه به طرح آدرس محل سکونت خود کنند، گفت: آزمون نمونه دولتی پایه دهم نیز ١۵ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

او افزود: آن دسته از دانش آموزانی که مایل اند در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند، باید قبل از برگزاری این امتحانات در یکی از مدارس ثبت نام کنند و در صورتی که در آزمون ورود‌ی مدارس نمونه دولتی موفق شدند، آن‌ها به مدارس نمونه دولتی انتقال داده می‌شوند.

محمد فیاض پور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: پیامکی از سوی ستاد ثبت نام مدارس به اولیا برای تثبیت و تکمیل پروسه ثبت برای مراجعه به مدارس به صورت نوبت بند‌ی شده و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ارسال خواهد شد.

او اظهارداشت: سنجش نوآموزان امسال با افزایش تعداد پایگاه‌های سنجش در سراسر استان وضعیت مطلوبی داشته است.

سعید مهبود‌ی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس نیز با تأکید بر این که سعی شده است ثبت نام دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام شود، گفت: دریافت شهریه هنگام ثبت نام از اولیای دانش آموزان ممنوع است.

او با بیان این که هیچ ثبت نامی نباید منوط به دریافت شهریه باشد، گفت: اولیا در صورت مشاهده تخلف در ثبت نام با مراجعه به کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش مناطق و یا مراجعه به سایت shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند.

مهبودی تصریح کرد: شهریه مدارس غیر دولتی مشخص است و در تابلوی اعلانات مدارس نصب شده است و اولیا باید براساس شهریه مصوب اقدام به پرداخت آن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار