مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: میزان استقبال گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون علیه کرونا، روز به روز بیشتر می‌شود و روال خوبی دارد.
کد خبر: ۹۸۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 01 August 2021

تابناک فاذرس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگیر گروه های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون کرونا و همچنین برای دسترسی بیشتر و راحت تر و رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی ، مراکز مختلفی برای واکسیناسیون گروه های هدف در روزهای کاری در شهر، بخش های تابعه و روستاها راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: اززمان آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا تاکنون، تعداد ۳۰ هزار و ۱۸۹ دز واکسن کووید۱۹به گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

به گفته مهدوی نیا ، در این مدت تعداد ۲۱ هزار و ۹۱۳ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۸ هزار و ۲۷۶ نفر از آنها دز دوم نیز تزریق شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افراد واکسینه شده می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته وی، برای شکست موج پنجم کرونا و کاهش تعداد مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا می بایست در رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا بیشتر تلاش کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار