رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: تاکنون 173 فوتی ناشی از کرونا در شهرستان های لامرد و مهراز ابتدای شیوع ویروس کرونا ثبت شده است.
کد خبر: ۹۸۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 02 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد احمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهارداشت: در چهل و هشت ساعت گذشته ۶ نفر در لامرد به علت بیماری کرونا فوت شده اند و ۷ نفر دیگر نیز در بخش آی سی یو بستری هستند که حال شش نفر آنها در وضعیت وخیم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد، افزود:در حال حاضر ۷۹ نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستانهای شهرستان لامرد بستری هستند که ۶۵ درصد مراجعه کنندگان تست انها مثبت است و در حقیقت ۳۵ درصد دیگر نیز مثبت کاذب است که می شود به جرات گفت همه کسانی که برای تست به مراکز درمانی مراجعه می کنند تست کرونای آنها مثبت است.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان لامرد متاسفانه تعداد ۱۱۷ نفر از همشهریان لامردی بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند که جوان ترین انها جوانی ۲۶ ساله بوده است.

احمدی همچنین با اشاره به واکسیناسیون اقشار مختلف در شهرستان لامرد گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۱۸۵ دوز واکسن در شهرستان لامرد تزریق شده است که در حال حاضر نیز با توجه به نزدیک بودن به آغاز سال تحصیلی جدید فرهنگیان عزیز در حال تزریق واکسن هستند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهر نیز با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان مهر گفت:درحال حاضر 9نفربه دلیل ابتلا به ویروس کرونا دربخش کووید شهرستان مهربستری هستند که می توان گفت همه تخت های کووید این شهرستان در اختیار بیماران کرونایی است.

خلیلی با اشاره به ۱۱۶۸ مورد مبتلا در شهرستان مهر در سال جدید گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز متاسفانه ۵۶ همشهری مهری جان خود را از دست داده اند که ۲۶ نفر آنها مربوط به سال۱۴۰۰ است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر همچنین گفت: تا کنون بیش از ۶۳۸۴ دوز واکسن در شهرستان مهر به اقشار مختلف تزریق شده است که با توجه به سهمیه های ابلاغی قشرهای دیگر نیز در نوبت دریافت واکسن هستند.

برچسب ها: کرونا ، لامرد ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار