جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۱۸۰ کیلو مایع شیشه در بازرسی از آن خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 03 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک دستگاه اتوبوس قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی سریعا طرح مهار را در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان نی‌ریز اجرا و موفق شدند اتوبوس مذکور را شناسایی و توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۸۰ کیلو مایع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در باک سوخت جاسازی شده بود کشف شد، گفت: مواد مکشوفه از مرز‌های شرقی وارد کشور شده است.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اء کارت معافیت به معلولان جسمی و ذهنی توسط سردار"ملک زاده"
روز گذشته جانشین فرمانده انتظامی استان به ۶۰ نفر از معلولان جسمی و ذهنی کارت معافیت اعطاء کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلس، در راستای خدمات رسانی مضاعف به شهروندان، روز گذشته مراسمی جهت تعیین تکلیف خدمت وظیفه عمومی معلولان جسمی و ذهنی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و جمعی از کارکنان و معلولان در معاونت وظیفه عمومی برگزار شد.
سردار "یوسف ملک‌زاده" در این مراسم بیان کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان مدافع حریم پاک ولایت خدمت رسانی به افراد محروم و ناتوان را در اولویت خود قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: با همت خیرین امنیت ساز و معاونت وظیفه عمومی استان تعداد ۶۰ نفر از معلولان جسمی و ذهنی تحت پوشش یکی از موسسات شیراز که چشم امیدشان به بذل توجه و محبت ما است کارت معافیت از خدمت مقدس سربازی دریافت کردند.

برچسب ها: کشف ، شیشه ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار