حجت الاسلام حاجی ‌پور گفت: نماز جمعه این هفته در استان فارس در تمامی شهرهای فارس با رعایت نکات بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد و در شهرهای قرمز و نارنجی در زمان محدود و با جمعیت محدود اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 05 August 2021

تابناک فارس هب نقل از شبستان: حجت الاسلام «عادل حاجی ‌پور»، امروز (پنج شنبه 14 مرداد) با اعلام وضعیت قرمز 30 شهرستان فارس در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، 30 شهرستان فارس وضعیت قرمز کرونا دارد که شهر شیراز نیز در شمار آنها قرار دارد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس افزود: تنها چهار شهرستان اقلید، بوانات، سروستان و رستم دارای وضعیت زرد و 2 شهرستان خرمبید و فراشبند وضعیت زرد کرونایی دارند.

وی اضافه کرد: بر این اساس و طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، جمعه این هفته 15 مرداد، نماز جمعه در تمامی شهرهای زرد اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی ‌پور اعلام کرد: در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز نیز، نماز جمعه در فضای باز یا سالن های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت و زمان محدود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در شهر شیراز عنوان کرد: نماز جمعه این هفته شیراز در شبستان حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) با رعایت نکات بهداشتی لازم اقامه خواهد شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، فارس ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار