پیکر شهدای آتش سوزی اراضی جنگلی هایقر شهرستان فیروز آباد با حضور نماینده مردم شهرستان‌های استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۸۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 05 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای آتش سوزی منطقه هایقر گفت: طبیعت از مظاهر خلقت و متعلق به همه ارکان جامعه و مهمتر از همه نسل آینده است و این عرصه‌ها بزرگترین نعمتی است که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است.

او بیان کرد: در جریان آتش سوزی ارتفاعات هایقر شهرستان فیروزآباد چهار نفر از امدادگران طبیعت دوست که از دلیرمردان عشایر و بومیان محلی منطقه هایقر روستای چهار قاش از توابع مرکزی فیروزآباد بودند در حین انجام عملیات اطفای حریق در محاصره آتش قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

در این مراسم پیکر شهدای امداد گر طبیعت با حضور نمایندگان مردم شهرستان های فیروزآباد، فراشبند، قیر کارزین، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، فرماندار، امام جمعه فیروز آباد و فرمانده نیروی زمینی ارتش و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشییع و به خاک سپرده شد.

برچسب ها: آش سوزی ، هایقر ، تشییع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار