قرار است طرحی در مجلس شورای اسلامی مطرح شود که به دولت این اجازه را خواهد داد که به چهار استان کشور از جمله استان فارس اجازه داده شود نسبت به تقسیمات جدید کشور در آنها اقدام شود و استان فارس به دو استان فارس شمالی و جنوبی تقسیم شود این در حالی است که به گفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی این طرح هنوز حتی در کمیته مربوطه نیز اعلام وصول نشده است.
کد خبر: ۹۸۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 08 August 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی بیان کرد: به شدت مخالف تقسیمات جدید در استان‌ها هستیم بلکه باید به جای تقسیمات جدید راهکاری مناسب برای برطرف شدن مشکلات جست تا بتوان گره‌ای از مشکلات جامعه را بگشاییم و لازم به ذکر است که استان فارس استانی متحد و یکپارچه است و همین اتحاد موجب شده تا استان در مسیر توسعه قرار بگیرد.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: هنوز این طرح در کمیسیون‌های تخصصی مطرح نشده است اما نباید فکر کنیم که این تقسیمات جدید می‌تواند مشکلات را کاهش دهد بلکه باید تلاش‌ها به گونه‌ای ساماندهی گردد که گره‌ای از مشکلات مردم باز شده و خدمت رسانی کارگزاران نظام به مردم مشهود باشد.
 
او متذکر شد: به عنوان یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با طرح تقسیمات جدید استان‌ها به شدت مخالف بوده و بر این باور هستیم که این طرح نمی‌تواند نقش مؤثری در جامعه داشته باشد.
 
برچسب ها: فارس ، تقسیمات کشوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار