مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام جان باختن ۳۰ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را پنج هزار و ۴۲۴ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 09 August 2021
به گزارش تابناک فارس: سید روح اله حسینی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ تاکنون، یک میلیون و ۲۵۲ هزار ۹۲۰ تست تشخیصی کرونا در استان فارس شامل یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۵۶۵ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۳۳۵ هزار و ۱۵۶ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.
 
او افزود: از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۱۳۲ هزار و ۳۵۵ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد ۲۴ هزار و ۹۴۳ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۳۶۰ هزار و ۹۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین از بهبودی ۳۱۵ هزار و ۷۶ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
حسینی با اشاره به بستری ۶۶۶ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های فارس، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند را چهار هزار و ۴۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۳۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 

 

برچسب ها: کرونا ، فارس ، تست کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار