نماینده شیراز با اشاره به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی به حمله نظامی به ایران اظهار داشت: صهیونیست‌ها همواره اراجیف و خزعبلات زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار برده‌اند، ضمن اینکه صهیونیست‌ها اگر خیلی ادعای شجاعت دارند یک بار شانس خود را امتحان کنند تا پاسخ قاطع و کوبنده جوانان ایرانی نابودی سریع‌تر آنها را فراهم کند.
کد خبر: ۹۸۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ 09 August 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با بیان اینکه صهیونیست‌ها همواره بلوف‌های مختلف نظامی و رسانه‌ای به کار می‌برند، افزود: ملت ایران همواره رشید و شجاع بوده و توانایی‌های مختلفی را دارند که بخشی از آن به دنیا معرفی شده است و در صورت هر گونه جنگ احتمالی بین صهیونیست‌ها با ایران خواهیم دید که 25 سالی که مقام معظم رهبری برای نابودی صهیونیست‌ها اعلام کردند خیلی زودتر فرا خواهد رسید و چیزی از صهیونیست‌ها در عالم باقی نخواهد ماند و قطعا آنها کمتر از 10 سال آینده را هم نخواهند دید.
 
عزیزی گفت: چیزی به نام گنبد آهنین در موضوع تامین امنیت صهیونیست‌ها وجود ندارد و موشک‌های مقاومت و حماس و حزب‌الله هم بارها این موضوع را نشان داده که این گنبد چیزی جز بلوف نیست و این گنبد فقط تار عنکبوتی است که با یک تلنگر فرو می‌پاشد.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: موشک‌های جریان مقاومت، صهیونیست‌ها را به پناهگاه‌های مختلف کوچاند و عملا در چند روزی که این موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شد، اقتصاد آن رژیم فروپاشید.
 
او افزود: صهیونیست‌ها کوچک‌تر، ضعیف‌تر، درمانده‌تر از این هستند که با کشوری شجاع، امتحان پس داده، قوی و دارای عقبه‌ای بسیار طولانی که مدیریت محور مقاومت را در دست دارد خود را درگیر کند و بهتر است بیشتر از این به اراجیف گویی نپردازند.
 
نایب رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: صهیونیست‌ها حرف‌های گنده‌تر از قد و اندازه خود نباید بزنند و حتی آنها توانایی و امکان مقاومت در برابر جوانان مبارز لبنانی و فلسطینی را هم ندارند چه برسد به جوانان ایرانی با انبوهی از توانایی و امکانات نظامی و اعتقادی.
 
عزیزی گفت: صهیونیست‌ها امکان و توانایی مقابله با جمهوری اسلامی که عقبه جهان اسلام است را ندارد و نباید ما را تهدید کند.
برچسب ها: جنگ ، اسرائیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار