معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری دو رویداد فرهنگی با موضوع قیام عاشورا به میزبانی شیراز در سطح ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مصطفی مشفقیان از برگزاری دو رویداد فرهنگی با موضوع قیام عاشورا به میزبانی شیراز در سطح ملی خبر داد.

معاون فرهنگی و وروابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه گفت: پویش مردمی نسل_حسینی یکی از این دو رویداد است که با هدف ترویج و تبلیغ شیوه‌های مختلف عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت‌های کرونایی از ابتدای ماه محرم تا انتهای ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گفته مشفقیان، مسابقه ملی کتاب‌خوانی آیینه تمام نما اثر معنوی و ماندگار مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه اسبق شیراز با موضوع حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نیز قیام عاشورا، دیگر رویداد فرهنگی است که به میزبانی شهر شیراز در انتهای ماه صفر (۱۴ مهرماه) برگزار می‌شود.

وی در انتهای سخنان خود گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و سازمان بسیج هنرمندان ازجمله سازمان‌های فرهنگی هستند که با مشارکت مطلوب و هم‌افزایی مناسب، به برگزاری هرچه بهتر این دو رویداد کمک می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار