متهم در بازجویی اولیه به ۳۰فقره سرقت انواع کابل برق و مخابرات اقرار کرد، همچنین در این خصوص یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۹۸۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 12 August 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شیراز، از شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق و مخابرات با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان شیراز موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 شجاعی گفت: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری "۲۱ کوی زهرا" شیراز موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳۰فقره سرقت انواع کابل برق و مخابرات اقرار کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.

شجاعی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق و مالخر، ۷۰۰ کیلوگرم انواع کابل مسروقه کشف شد، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری ضروری است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

برچسب ها: سارق ، کابل برق ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار