دورکاری کارکنان دولت در استان فارس بر اساس رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۹۸۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 22 August 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کار ادارات سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها و شهرداری‌ها از فردا اول شهریور ماه به روال سابق یعنی از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ باز می گردد.
عبدالرضا قاسم پور با بیان اینکه در دو ماه گذشته به علت مدیریت مصرف برق ساعت به ۷تا۱۳ تغییر کرده و پنج شنبه‌ها تعطیل اعلام شده بود، افزود: این شرایط از فردا دوشنبه یکم شهریور ماه به روال سابق باز می‌گردد و پنج شنبه‌ها نیز کارکنان دولت باید در محل کار خود حاضر باشند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین عنوان کرد: متناسب با رنگ‌بندی کرونایی هر شهر دورکاری کارکنان دولت باید اعمال شود.
وی با بیان اینکه مدیران مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد: در شهر‌های قرمز ادارا‌ها و سازمان‌ها با ۳۰ درصد در شهر‌های نارنجی با ۵۰ درصد و در شهر‌های زرد با ۷۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.
قاسم پور بیان کرد: تعطیلات شش روزه نیز از امروزیکشنبه سی و یکم مرداد ماه پایان می‌یابد و همه ادارات نهاد‌ها و سازمان‌ها، بانک‌ها و موسسات عمومی و غیر دولتی باید فعالیت و خدمات دهی را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار