مصطفی هاشمی به عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.
کد خبر: ۹۸۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 26 August 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛مدیریت روابط کار این اداره کل با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بعنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.

در متن حکم شریعتمداری خطاب به مصطفی هاشمی آمده است: نظر به تعهد و دانش مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آورده شده که ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راهبرد سیاست های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال و آماده سازی افراد از طریق مهارت آموزی جهت ورود پایدار به بازار کار کشور دارای نقشی ممتاز است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: باتوجه به شرایط دشوار ناشی از تحریم و بیماری کرونا ضرورت دارد نسبت به حفظ امنیت شغلی کارگران، و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران ،توسعه کارآفرینی، حمایت از شرکت های تعاونی ،توسعه حوزه‌های رفاه اجتماعی ،تعمیق اصل سه جانبه گرایی و رعایت حقوق شهروندی و تعمیق فرهنگ کار اهتمام لازم بعمل آورید.

در پایان این حکم آورده شده: از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله مسالت می نمایم.

مصطفی هاشمی پیش از این مدیریت روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس،رییس بازرسی کار استان،سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سروستان و کارشناس بازرسی کار استان را در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار