ارجمند گفت: فوت سه بیمار کرونایی در۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ناشی از این بیماری را به ۲۴۷ نفر رساند.
کد خبر: ۹۸۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 29 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»در جمع خبرنگاران از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۹۰ بیمار جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۲۴ هزار و ۴۱۲ نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون ۷۵ هزار و ۴۳۲ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه غفلت و عادی انگاری باعث غلبه بیماری بر ما می شود، بیان کرد: هر زمان فکر کنیم، ویروس را شکست داده ایم و رعایت نکنیم، موجبات غلبه ویروس را مجدد فراهم می آوریم.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۲۱ هزار و ۷۴۶ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، شمار بیماران در قرنطینه را ۲ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۲۴۱ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۲۳۰ بیمار در بخش های عمومی و ۱۱ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته ۳۳ بیمار از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شده اند، اذعان کرد: همچنین ۵۱ بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز ۲ بیمار خفری، یک بیمار از جهرم و یک بیمار از قشم در بیمارستان «پیمانیه» فوت کردند، گفت: با فوت این تعداد بیمار شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر ۲۴۷ نفر رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار