فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: قاتل فراری که همسر خود را در این شهرستان خفه کرده بود پس از ۴ روز در شهرستان خاتم استان یزد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۸۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 29 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ فرشید زینلی در این باره بیان کرد: در پی وقوع قتل خانمی ۲۵ ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۲۹ ساله که همسر خود را به شیوه خفه کردن به قتل رسانده به سمت استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل ۲۹ ساله را پس از ۴ روز در شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

زینلی گفت: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست قبل از هرگونه بحث و درگیری فیزیکی به اعصاب خود مسلط بوده و در صورت نیاز با شماره گیری ۱۱۰ حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس العمل‌های ناگهانی بپرهیزید؛ چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر به بار بیاورد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، مرودشتی ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار