معاون عملیات سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز از کشف انبار احتکار مواد غذایی و شوینده به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 30 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرگرد پاسدار حسین مباشری گفت: برابر گزارشات دریافتی، گشت مشترک تیم عملیاتی نوّاب سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) و اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس، از یک انبار در شهر شیراز تعداد قابل توجهی اقلام غذایی و شوینده کشف شد.

وی ادامه داد: در بازدید از انبار یک فروشگاه در شیراز تعداد قابل توجهی از مواد شوینده، روغن، شکر، چای و سایر اقلام با قیمت تقریبی یک میلیارد و دویست میلیون ریال نگهداری می‌شد که متاسفانه انبار این فروشگاه در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده بود.

معاون عملیات سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه در این انبار یک دستگاه پرینتر تاریخ زن نیز کشف شده، افزود: پرونده این فروشنده نیز به ظن احتکار به مراجع ذیربط انتقال داده شده است.

سرگرد مباشری در ادامه افزود: سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز آمادگی دریافت گزارشات در این خصوص را داشته و از کلیه شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار مبنی بر موضوعات مشابه به این سپاه اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار