جلال رشیدی کوچی درباره انتظارات مجلس از وزرای دولت سیزدهم، بیان کرد: در جلسه ای که مقام معظم رهبری با هیات دولت داشتند تاکید کردند که اولویت کشور بحث اقتصاد و معیشت است؛ مجلس نیز انتظار دارد مجموعه دولت و به ویژه تیم اقتصادی دولت با نگاه ویژه ای به دنبال تثبیت شرایط و کنترل قیمت کالاها باشند.
کد خبر: ۹۹۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 31 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جلال رشیدی کوچی درباره انتظارات مجلس از وزرای دولت سیزدهم، بیان کرد: در جلسه ای که مقام معظم رهبری با هیات دولت داشتند تاکید کردند که اولویت کشور بحث اقتصاد و معیشت است؛ مجلس نیز انتظار دارد مجموعه دولت و به ویژه تیم اقتصادی دولت با نگاه ویژه ای به دنبال تثبیت شرایط و کنترل قیمت کالاها باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه نیز پس از تثبیت شرایط، باید به سمت بهبود شرایط اقتصادی گام برداشت. نکته حائز اهمیت این است که وقتی خانه ای خراب می شود اولین مرحله آوار برداری است سپس تثبیت زمین و بعد ساخت خانه جدید.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اکنون نیز ابتدا باید آوارهای به جا مانده در حوزه اقتصادی برداشته شود و سپس با تثبیت شرایط به سمت بهبود وضعیت گام برداشت. قطعا رییس جمهور و تیم دولت با علم به این موضوع وارد عرصه شدند و هرچه سریع تر باید اقدامات لازم برای تثبیت شرایط و کنترل قیمت کالاهای اساسی مردم صورت گیرد.

رشیدی کوچی در پایان تاکید کرد: ایجاد تعادل در بازار قطعا زمان بر خواهد بود، اما انتظار می رود ظرف ۶ ماه آینده دولت در این مسیر گام برداشته و شاهد تثبیت قیمت ها در بازار و کاهش فشار بر مردم باشیم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار