رئیس بسیج جامعه هنرمندان فارس گفت: همایش چند رسانه ای رستاخیز از دوم تا دوازدهم آبان ماه در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 01 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: مجید میکائیلی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: قرار است جشنواره فصل شیدایی که طی چهار سال گذشته در استان فارس برگزار شد امسال و در پاییز با عنوان جدیدی برگزار شود.

وی اضافه کرد: همایش چند رسانه‌ای رستاخیز قرار است در پاییز امسال توسط سازمان بسیج جامعه هنرمندان استان فارس برگزار شود این درحالی است که این سازمان در نظر داشته تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به برگزاری جشنواره‌های مختلف اقدام کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جشنواره رستاخیز اشاره کرد.

او ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در برگزاری این مراسم دخیل بوده‌اند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به رسانه‌های رسمی، صدا و سیما، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد.

میکائیلی یادآور شد: این جشنواره در تلاش است تا با استفاده از ابزار هنر نسبت به جذب جوانان و نسل چهارم انقلاب به هنرهای اسلامی داشته باشد.

او ادامه داد: تلاش جهاد گران سلامت، حضرت احمد ابن موسی، مفاخر استان، مهدویت و دولت مهدوی، حاشیه فرهنگی، تاریخ اسلام از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد توجه است و به مدت ١٠ شب در پارک کوهستانی دراک برگزار خواهد شد.

به گفته وی این همایش چند رسانه‌ای از دوم تا دوازدهم آبان ماه امسال برگزار خواهد شد تا شاهد جریان سازی فرهنگی در شهر شیراز باشیم.

مصطفی مشفقیان معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس گفت: همایش رستاخیز بخشی از فصل شیدایی است ولی با رویکردی استانی این برنامه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان و نهاد نمایندگی رهبری در استان همواره حامی برگزاری مراسم‌های رویدادساز و تأثیر گذار در حوزه فرهنگی است تا امکان هم افزایی فرهنگی در جامعه ایجاد شود.

به گفته وی هم دلی، هم افزایی و اقدام مشترک بخشی از مطالباتی است که نماینده ولی فقیه در استان فارس از دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ دارند.

برچسب ها: همایش ، رستاخیز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار