امام جمعه لامرد گفت: در همین زمینه گفت‌: دولت جدید باید کارگزاران جهادی را در رأس امورات کشور برای خدمت به مردم بگمارد و نباید فراموش کرد که حفظ نظام از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۹۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 04 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نمازجمعه لامرد اظهار اشت: باید با مردم در تعامل بود، زیرا مردم ما مردمی بسیار خوب و دوست داشتنی هستند.

حسین زاده به قیام ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت: همانطور که امام فرمودند: «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شوند»، با ریخته شدن خون جوانان شهید ما این کشور با اقتدار به پیش می‌رود.

وی ضمن دعوت همگان به مطالعه کتوب تاریخ معاصر بیان کرد: مطالعه بسیار مهم است و در این ایام کرونایی باید به خواندن کتاب پرداخته شود و نباید تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی را به فراموشی سپرد.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: دولت جدید با قوت کارش را شروع کرده و امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی در همین زمینه گفت‌: دولت جدید باید کارگزاران جهادی را در رأس امورات کشور برای خدمت به مردم بگمارد و نباید فراموش کرد که حفظ نظام از اوجب واجبات است.

حسین زاده ادامه داد: اگر انقلاب مردم از بین رفت خیلی چیزها از بین خواهد رفت و تحقق اعتماد مردم از طریق تحقق عینی و عملی آرمان‌های انقلاب صورت خواهد گرفت.

وی گفت: گرچه مردم انقلاب و نظام شأن را دوست دارند، اما امروز می‌بینیم که در طول این هشت سال اعتماد مردم خدشه دار شده است.

حسین زاده افزود: ایستادگی و تحمل مردم در برابر مشکلات را در این چند سال به عینه دیدیم و تحقق آرمان‌های انقلاب و حفظ آن بدون شک، نیازمند مدیری انقلابی و پایبند به این آرمان هاست.

وی گفت: مدیر انقلابی باید گفته‌ها و وعده‌هایش با کار و تلاش انقلابی یکی باشد و ما در دولت قبل خیلی وعده‌ها شنیدیم، اما تحقق آن را ندیدیم، و از این دولت پذیرفتنی نیست.

خطیب جمعه لامرد افزود: مجلسی که راهبر بسیار بزرگ، مدیر، مدبر، و ولایی ست و سه قوای اجرایه، مقننه، و قضائیه همه انقلابی هستند که باید در راستای خدمت به محرومین و فقرضدایی از هیچ کوششی دریغ ننمایند و این را باید در لامرد به عینه دید.

وی گفت: به مسولان امر در شهرستان سفارش می‌کنم در جابجایی‌ها هیچ گونه مسائل حزبی و جناحی را مدنظر نگیرید و نگاه به شایسته سالاری افراد کنید و جوانان کاربلد و انقلابی را در پست‌ها بگمارید.

حسین زاده ادامه داد: در لامرد نیازمند مدیریتی جوان، فعال، خلاق، خردمند، اتحاد و دلسوز مردم بودن و فقط اینکه منطقه را در قله‌های زیبایی نشان دهند انتخاب کنید و به این مهم توجه جدی کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار