ارجمند گفت: با فوت یک بیمار جدید کرونایی در جهرم شمار قربانیان این بیماری از ابتدا تا کنون به ۲۵۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 06 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  «سید مجید ارجمند»از شناسایی ۱۶۲ بیمار کرونایی جدید در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا به امروز مشاهده می شود که تعداد كل موارد مثبت به ۲۵ هزار و ۵۳۶ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به فعالیت سه مرکز نمونه گیری بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم و یک مورد در خفر، عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تعداد كل نمونه های گرفته شده در شهرستان جهرم ۷۸ هزار و ۷۱۹ مورد بوده است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه خوشبختانه شمار بسیاری از مبتلایان کرونا در جهرم به بهبودی رسیده اند، گفت: تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده تا امروز ۲۳ هزار و ۱۶۳ نفر گزارش شده است.

 

این مسئول با اشاره به وضعیت بخش کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم، اظهار کرد: تعداد ۴۱ بیمار در روز گذشته از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: همچنین روز گذشته نیز تعداد ۴۲ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

ارجمند به فوت یک آقای ۵۴ ساله مبتلا به کرونا در جهرم خبر داد و گفت: با فوت این بیماران، مجموع تلفات ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۲۵۵ نفر بوده است.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم را ۱۵۹ نفر دانست و گفت: از این تعداد، ۵۰ بیمار در بخش های عمومی و ۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به بیماران در قرنطینه نیز اشاره کرد که تعداد آنها تا امروز ۲ هزار و ۴۲ نفر بوده که تحت نظارت پزشکان و کادر درمان، طول دوره درمان خود را در قرنطینه خانگی سپری می کنند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار