جعفر زاهد‌ی اظهارداشت: به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصاد‌ی کرونا مقرر شد آن دسته از متقاضیان دریافت وام تسهیلات کمک ودیعه مسکن که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه Tem.mrud.ir پایان آذر ماه ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۹۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 08 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جعفر زاهد‌ی اظهارداشت: به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصاد‌ی کرونا مقرر شد آن دسته از متقاضیان دریافت وام تسهیلات کمک ودیعه مسکن که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه Tem.mrud.ir پایان آذر ماه ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این که تاکنون ۳۷ هزار و ۳۸۵ نفر از استان فارس در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۸۳ نفر حائز شرایط د ریافت این وام بود ه‌اند و پیش بینی می‌شود بیش از ۵۰ هزار نفر د ر این سامانه ثبت نام کنند.

زاهد‌ی ادامه داد: چنان چه تعداد متقاضیان بیشتر از ۵۰ هزار نفر باشند به شرط این که قولنامه تنظیم شده آن‌ها در بنگاه‌های معاملاتی، از شهریورماه سال ۹۹ تا آذرماه سال جاری باشد و بدون منزل مسکونی و آپارتمان باشند، می‌توانند در این ثبت نام شرکت کنند و از این تسهیلات استفاده کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: حتی متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن می‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن نیز، چه قبلا شرکت کرده و یا بعدا شرکت کنند، منعی وجود ندارد.

وی در مورد ضامن رسمی که مورد‌ی دست و پاگیر برای متقاضیان دریافت این تسهیلات است، اضافه کرد: این مسئله باید از طریق بانک مرکزی پیگیری شود و بیشتر مربوط به بانک‌های عامل پرداخت کننده وام است و علی رغم این مسئله وزارت مسکن و شهرسازی امیدوار است با رایزنی با بانک مرکزی و بانک‌های عامل، این شرایط را تعدیل کند که در صورت تحقق، متعاقباً به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

برچسب ها: ثبت نام ، وام ، ودیعه مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار