امام جمعه کامفیروز گفت: دولت سیزدهم با عنایت به این مطلب که مذاکره فقط برای رفع تحریم صورت می گیرد، دیگر بازیچه دست غربی ها نشده و تمام انرژی خود را صرف این موضوع خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 11 September 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده ضمن اشاره به تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور برای بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی کشور، در این زمینه بیان داشت: ما باید در تمام عرصه های مدیریتی کشور اعم از سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ، بخش های سازندگی، مسائل علمی و غیره دست به یک بازسازی عمومی زده و مدیریت انقلابی را دوباره در تمامی بخش ها حاکم کنیم.

وی اضافه کرد: مدیر انقلابی مدیری است عادل، منصف، قاطع، خردمند و دلسوز و انقلابی‌گری به معنای آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی خود را بدون مرعوب شدن و یا فریفته چهره های امیدبخش کاذب گردیدن، حفظ کنیم.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد، در محل های کار خود حاکم کنند و زمینه را برای رشد افراد متدین و البته متخصص هموار نمایند.

وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات ایران با کشورهای غربی در دولت سیزدهم، چنین ادامه داد: اصل و اساس مذاکره برای به دست آوردن منفعت است، اگر هدف از یک مذاکره صرفا صحبت کردن طرفین شد، کاری عبث و بیهوده خواهد بود که جز اتلاف وقت و سرمایه چیزی را در پی نخواهد داشت که این همان نکته ای است که دولت های یازدهم و دوازدهم اصلاً ملتفت آن نبودند و سرمایه ایران را در این راه، به هدر دادند.

حجت الاسلام تقی زاده مذاکره با غرب تاکنون برای ما نتیجه ای نداشته و علاوه بر مصرف نیروی انسانی ما در محل بی ثمر، دلخوری شرکای راهبردی ما را نیز به همراه آورده است.

امام جمعه کامفیروز گفت: دولت سیزدهم با عنایت به این مطلب که مذاکره فقط برای رفع تحریم صورت می گیرد، دیگر بازیچه دست غربی ها نشده و تمام انرژی خود را صرف این موضوع خواهد کرد.

وی بیان کرد: ما ضمن قائل بودن به تعامل با دنیا و مذاکره، در این مورد خاص مذاکرات خویش را صرفاً با محوریت طرح راهبردی مجلس و با نظارت شورای عالی امنیت ملی و با هدف رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران ادامه خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار