بیمارستان آموزشی درمانی امام علی(ع) کازرون پس از ۱۲ سال انتظار در مسیر تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 11 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی امام علی (ع) کازرون که به عنوان دومین مرکز درمانی این شهرستان در آذر ماه ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع کلنگ‌زنی شده بود پس از ۱۲ سال به مرحله بهره‌برداری از فاز اول رسید.

این بیمارستان شامل بخش‌های جراحی،داخلی،ICU، اطفال، زنان ، CCU، اورژانس و… است که هم اکنون بخش پذیرش سرپایی بیمارستان(opat) تجهیز و درحال خدمات رسانی به همشهریان است.

پیروی امضای تفاهم بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ماه گذشته و انجام مراحل پایانی تعهدات دو طرف و انتقال تجهیزات و امکانات از استان به کازرون به زودی شاهد راه اندازی و بهره‌برداری کامل بیمارستان امام علی (ع) خواهیم بود.

در صورت راه اندازی این بیمارستان و حضور پزشکان فوق تخصصی و اساتید پزشک برای آموزش دانشجویان پزشکی که معمولاً در دانشگاه‌های مرکز استان مثل بیمارستان نمازی شیراز و حتی در شهرستان‌های جهرم و فسا به دلیل داشتن دانشگاه و امتیاز اعضا هیئت علمی دارند، فراهم خواهد شد.

حضور این اساتید امکان دسترسی مردم به درمان تخصصی‌تر و حضور پزشکان دیگر رشته‌های مورد نیاز که اکنون کمبود شهرستان است، تأمین می‌شود و با این مکانیزم آموزشی کردن و راهکاری که برای پذیرش و حضور اساتید در این طرح ابتکاری پیش بینی شده است، به نظر می‌رسد بیمارستان امام علی در سال‌های آینده میزبان اساتید جوان پزشک باشد که هم به دانشجویان آموزش دهند و هم به بخش‌های درمانی خدمات دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار