نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی گفت: سپیدان می‌تواند قطب گردشگری استان فارس شود اما در این میان، وضعیت بد مسیر دسترسی سدی برای رسیدن به این مهم است.
کد خبر: ۹۹۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 12 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محسن علیزاده در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه بعضی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان‌های بیضاء و سپیدان در حوزه زیر ساخت‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: برای حل مشکلات و توسعه این راه‌ها تقاضامندیم که در اسرع وقت دستورات لازم صادر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متأسفانه هموار نبودن مسیرها در بعضی از مناطق مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است که همواره از شما انتظار داریم اقدامات عملیاتی در راستای بهبود و رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

وی در ادامه بر نقش زیر ساخت‌های حمل و نقل و مسیرهای مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تاکید کرد و ادامه داد: هرچند که رونق صنعت و تولید در گرو مسیرهای حمل و نقل مناسب است بنابراین برای توسعه و سهولت در امور صنعتگران تقاضا داریم تا راه اندازی و ایجاد مسیرهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام نقاط حوزه انتخابیه تا شهرها را وارد فاز عملیاتی کنید.

نماینده مردم سپیدان و بیضا گفت: بهبود وضعیت زیر ساخت‌های حمل و نقل می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد چرا که این امر سبب تسریع حمل و نقل جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت شده و به لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای آثار و تبعات مثبتی خواهد بود.

علی زاده با بیان اینکه راه‌های مناسب یکی از دلایل افزایش گردشگر در شهرستان سپیدان به شمار می‌رود افزود: شهرستان سپیدان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری چهار فصل در کشور و استان به شمار می‌رود بنابراین جهت رونق این صنعت تمامی اقدامات لازم برای افزایش کیفیت مسیرها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار