محمد حسن اسدی در نطق پیش از دستور شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم بیان کرد: انتخاب شهردار شیراز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است از این رو باید هر چه سریع‌تر وضعیت شهرداری‌شیراز مشخص شود این در حالی است که پاسخ‌های قانع کننده برای سوالات مردمی وجود ندارد و این مطالبه مردم است که بدانند چه کسی قرار است شهردار شیراز شود.
کد خبر: ۹۹۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 13 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد حسن اسدی در نطق پیش از دستور شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم بیان کرد: انتخاب شهردار شیراز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است از این رو باید هر چه سریع‌تر وضعیت شهرداری‌شیراز مشخص شود این در حالی است که پاسخ‌های قانع کننده برای سوالات مردمی وجود ندارد و این مطالبه مردم است که بدانند چه کسی قرار است شهردار شیراز شود.

وی افزود: مهمترین اختیاری که در اختیار اعضای شورای شهر انتخاب شهردار است و با توجه به اینکه این انتخاب صورت گرفته اما جواب قطعی از سوی وزارت کشور صادر نشده است و این موضوع نشان دهنده آن است که این انتخاب دچار گره‌ای است.

اسدی تاکید کرد: رئیس شورای شهر شیراز باید پاسخگوی سوالات مردم و همچنین مطالبات مردم در خصوص وضعیت تصدی پست شهرداری شیراز باشد این در حالی است که هنوز پاسخ قانع کننده‌ای در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار نگرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: با توجه به اینکه شهر شیراز از جمله کلان شهرهای مهم در کشور بوده و استان فارس نیز جز یکی از استان‌های مهم و تأثیرگذار در کشور است از این رو از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران کلان استان درخواست می‌شود تا نسبت به دعوت از رئیس جمهور برای سفر به شهر شیراز و استان فارس اقدام کند.

وی همچنین پیشنهاد احداث زیرساخت‌های ورزشی با حفظ مالکیت شهرداری و از منبع درآمدی ۱ درصد بودجه شهرداری را ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار