نماینده مرودشت گفت: بیت معروف " ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گر توست" در وصف کشورهای عربی کفایت می کند و این کشورها در حدی نیستند که بخواهند درباره فعالیت های ایران اظهار نظر کنند. به نظر می رسد حرکت نمایشی آن نوعی خوش رقصی برای ارباب‌های آن‌ها است.
کد خبر: ۹۹۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 13 September 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی با اشاره به اجلاس ضد ایرانی چهار کشور عربی در خصوص فعالیت هسته ای ایران، گفت: این کشورها که جای خود دارند، اربابان این کشورها، کسانی که به آنها دستور می دهند و به آنها به چشم گاوهای شیرده نگاه می کنند هم نتوانسته اند در برابر خواسته به حق مردم ایران دوام بیاورند . درست است دستورکارهایی داشتند اما اهدافی که به دنبال آن بودند حاصل نشده و نخواهد شد.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشورهای عربی برای اینکه از غافله خود شیرینی و خودشیفتگی عقب نیافتند اجلاسی با کمترین اهمیت برگزار کرده اند، از این رو پرداختن به آن باعث وهن اذهان عمومی می شود، نباید به این اجلاس بی ارزش دامن زد چرا که تصورات اشتباهی به وجود می آورد.
 
در کمیته چهار جانبه عربی ضد ایرانی، کشورهای مصر، بحرین، امارات و عربستان سعودی حضور داشتند. در این اجلاس در خصوص آخرین تحولات برنامه هسته ای ایران و اهمیت ایجاد ساز و کار لازم برای بازرسی سریع و فراگیر تمام سایت های هسته ای رایزنی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار