امام جمعه کوار گفت: مردم بدون توجه به تبلیغات غلط فضای مجازی در رابطه با تأثیرات منفی واکسن، هرچه زودتر نسبت به تزریق آن اقدام کنند.
کد خبر: ۹۹۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 14 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام مجید گشول  با اشاره به مرگ و میرهای ناشی از کرونا و داغدار شدن خانواده‌های زیادی بر اثر این بیماری خواستار رعایت شیوه‌نامه بهداشتی مورد نظر مسئولان شد و گفت: از مردم خواهشمندیم تزریق واکسن کرونا را که تمام پزشکان دنیا برای حفظ سلامتی مردم بر آن تاکید دارند جدی گرفته و در انجام آن کوتاهی نکنند.

وی افزود: با تزریق واکسن کرونا روند شیوع این بیماری و آمار فوتی‌ها را کاهش می‌یابد.

امام جمعه کوار بیان کرد: از مردم شهرستان کوار می‌خواهم بدون توجه به تبلیغات غلط فضای مجازی در رابطه با تأثیرات منفی واکسن، هرچه زودتر نسبت به تزریق آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در کوار ۳۰ درصد مردم بالای ۱۸ سال واکسن زده اند که از این آمار ۱۵ درصد هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اند.

 

گشول بر لزوم واکسیناسیون عمومی تاکید کرد و گفت: شایعات در مورد تأثیر منفی واکسن‌های کرونا پایه و اساس علمی ندارد و همه واجدان شرایط باید هرچه زودتر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان کوار در بخش دیگری از سخنان خود به آمار مبتلایان این بیماری در کوار نیز گریزی زد و گفت: تا کنون ۱۱ هزار و ۴۵۳ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از تعداد ۱۶۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

گشول در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و تزریق واکسن به درصد زیادی از افراد جامعه، به‌زودی شاهد بازگشت به زندگی عادی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار