رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری وعده داده است که نظارت های خود را در این زمینه افزایش خواهد داد و از مردم هم انتظار داریم به هیچ وجه بیش از ۵ میلیون تومان برای خرید بلیط رفت و برگشت اربعین پرداخت نکنند.
کد خبر: ۹۹۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 14 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدرضا رضایی کوچی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم اربعین حسینی،گفت: تعداد زائران ایرانی اربعین در ابتدا ۳۰ هزار نفر تعیین شده بود که پس از حضور نخست وزیر عراق در ایران تعداد زوار ایرانی اربعین به ۶۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی با انتقاد از گران فروشان بلیط هواپیمای اربعین،افزود: در سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیط رفت و برگشت اربعین ۵ میلیون تومان تعیین شد و اگر ایرلاین ها پول بیشتری از مردم دریافت کنند، خلاف قانون است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: علاوه بر این، ایرلاین ها زمانی می توانند بلیط اربعین را به فروش برسانند که زائران، ویزا دریافت کرده باشند و نباید به افرادی که ویزا ندارند بلیط بفروشند و اگر این کار را هم انجام دهند تخلف است و با آنان برخورد خواهد شد.

رضایی کوچی افزود: امروز بنده با مسئولان ذیربط از جمله رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به صورت تلفنی صحبت و تاکید کردم که نظارت‌های خود را در زمینه فروش بلیط هواپیمای اربعین افزایش دهند و اجازه ندهند گران فروشی شود.

وی تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری وعده داده است که نظارت های خود را در این زمینه افزایش خواهد داد و از مردم هم انتظار داریم به هیچ وجه بیش از ۵ میلیون تومان برای خرید بلیط رفت و برگشت اربعین پرداخت نکنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون عمران با جدیت بر نحوه فروش بلیط هواپیمای اربعین نظارت خواهد کرد و اگر ایرلاین ها تخلف کنند به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شده و با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار