نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رهبر معظم انقلاب پیش‌تر وعده کرده بودند دولت جدید دولتی تازه نفس، انقلابی و جوان است و طی مدت زمانی که دولت سیزدهم مستقر شده است فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و امید داریم این اقدامات در زندگی روزمره مردم نیز محسوس باشد.
کد خبر: ۹۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 18 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رهبر معظم انقلاب پیش‌تر وعده کرده بودند دولت جدید دولتی تازه نفس، انقلابی و جوان است و طی مدت زمانی که دولت سیزدهم مستقر شده است فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و امید داریم این اقدامات در زندگی روزمره مردم نیز محسوس باشد.
آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه دولت فعلی دولت عدالت خواه است و به دنبال اجرای عدالت است، افزود: جوانانی هستند که دغدغه عدالت دارند و این بسیار ارزشمند است، اما صرفا دغدغه داشتن کافی نیست و سه پایه اصلی عدالت باید دنبال شود.
وی ادامه داد: دولت جدید با حمایت مردم باید عقلانیت، معنویت و قانون مندی را دنبال کند تا عدالت در جامعه اجرایی شود.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه هنوز زود است از دولت توقع داشت، افزود: حضور رئیس جمهور دولت سیزدهم در اجلاس‌های بین المللی نظیر اجلاس تاجیکستان نشان دهنده آن است که تحریم‌ها هیچ اثری بر فعالیت‌های بین المللی ایران نگذاشته است و در بسیاری از شاخص‌ها نیز ایران رشد داشته است.
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه ایرانی‌ها سابقه طولانی و قدیمی در تجارت با چین دارند، گفت: این مسئله راهگشای تبادل اقتصادی است و سبب می‌شود دیگر کشور‌ها نیز مجاب به ورود به بازار‌های ایرانی کند و این نوید بخش حرکتی نو برای خنثی سازی تحریم هاست.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: تلاش، برنامه ریزی و ارتباط بین المللی برای توسعه در کشور به گونه‌ای است که می‌تواند آینده اقتصاد ایران را درخشان کند.
آیت الله دژکام با اشاره به بازگشایی مدارس از مهرماه گفت: مدارس محل تربیت هستند و در دوره دبستان، پرورش اولویت دارد که مدیران و معلمان باید در دستور کار خود قرار دهند.
امام جمعه شیراز تاکید کرد: سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در فارس آغاز شده و شیراز
از گذشته‌های دور دارالعلم بوده است و شخصیت‌های بسیار بزرگی در حکمت، فقه و در حدیث کرسی داشته اند که این میطلبد حوزه علمیه فارس با مدیریت حوزه خواهران و برادران بتوانند این جایگاه علمی و معنوی شیراز را ارتقا دهند تا دارالعلمی برای جهان اسلام باشند.
وی به گرامی داشت خاطره هشت سال مقاومت، ایثار، شهادت و شهید پروری ملت رشید و سربلند ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: با خود پیمان میبندیم مسیری که شهدا برای رسیدن به خدا ترسیم کردند کام برداریم و تا تحویل پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دست امام زمان (ع) این مسیر را ادامه خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار