استاندار فارس، فارس را از استان‌های برتر و پیشرو تزریق واکسن در کشور دانست و تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 18 September 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عنایت‌الله رحیمی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی ثارالله با اشاره به اینکه کرونا یک بیماری جهان شمول است و کشور و استان ما هم متاثر از این بیماری بود، اظهار داشت: اقدامات خوبی در کشور برای مبارزه با این بیماری انجام شد و استان فارس هم از ابتدا مبارزه با این بیماری را در دستور کار قرار داد و نتایج خوبی هم حاصل شد.

رحیمی گفت: همه دستگاه‌ها به ویژه مجموعه سپاه و بسیج، از ابتدا و به ویژه در این فاز به کمک دانشگاه‌علوم‌ پزشکی آمدند و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد، از جمله واکسن.هایی که به شکل خودرویی در سه مکان در شیراز تزریق شد، همچنین مراکز شبانه روزی که با همت سپاه فجر فارس، نخستین مرکز تزریق شبانه‌روزی واکسن در کشور هم بود، دایر شد.

 

 

به گفته وی در این مرکز تزریق واکسن شبانه‌روزی بسیجیان و پزشکان به صورت 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی و تزریق واکسن کرونا هستند که روزانه بیش از 11 هزار دوز واکسن در این مرکز تزریق می‌شود.

استاندار فارس، فارس را از استان‌های برتر و پیشرو تزریق واکسن در کشور دانست و تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است.

صف‌های مرتب، خلوت و سرعت عمل با وجود بیست گیت برای تزریق واکسن و انجام کارها با نظم خوب از جمله مواردی است که به گفته استاندار فارس در بدو ورود به این مرکز به چشم می‌خورد که همه اینها به همت دانشگاه علوم پزشکی بسیج و سپاه فجر فارس است.

برچسب ها: واکسن ، واکسن کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار