فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) شیراز با اشاره به افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی گفت: این مرکز هم‌اکنون توان تزریق روزانه ۲ هزار واکسن را دارد.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 19 September 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سرهنگ احمد جعفری در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی با یادآوری اینکه مسئله کرونا، امروز مسئله نخست دنیا و بالطبع ایران اسلامی و استان فارس است اظهار داشت: اقدامات در راستای مبارزه و کنترل این بیماری باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد.

وی گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و به تبع آن دستور فرماندهی سپاه فجر فارس مبنی بر اینکه همه ظرفیت‌ها و امکانات سپاه و بسیج در خدمت مردم در راستای مقابله با این بیماری قرار بگیرد، سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) مستقر در شرق شیراز هم امروز مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی را افتتاح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) شیراز با بیان اینکه به صورت روزانه و در صورت نیاز و پس از ارزیابی‌های اولیه، این آمادگی در مجموعه وجود دارد که به صورت شبانه‌روزی در جهت تسریع واکسیناسیون و خدمت به مردم شریف شرق شیراز اقدام کند تصریح کرد: آغاز به‌کار این مرکز از 7 صبح تا 19 در 6 گیت پیش‌بینی شده، به ارائه خدمت به همشهریان می‌پردازد.

 

جعفری با بیان اینکه این مرکز هم‌اکنون توان تزریق روزانه 2 هزار واکسن را دارد ادامه داد: واکسن‌های موجود به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی به صورت روزانه دریافت و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

عبدالحسین فرح بخش مشاوره معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر اجرائیه واکسیناسیون کرونا در استان فارس نیز در این برنامه اظهار داشت: تا امروز 3 میلیون و 300 هزار واکسن وارد استان شده که بالغ بر 2 میلیون نفر نوبت اول را دریافت کرده و حدود 800 هزار نفر هم نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

به گفته فرح‌بخش 64 درصد از مردم استان فارس دز اول و 24 درصد هم دز دوم را دریافت کرده‌اند که اگر با همین روند پیش برویم، مشکلات کم شده و در کمترین زمان ممکن همه هم‌استانی را واکسینه کنیم.

مدیر اجرائیه واکسیناسیون کرونا در استان فارس ادامه داد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی هفدهیمن مرکز تجمیعی در شیراز است که برای دسترسی آسان مردم و محله‌محور بودن، توسط عزیزان بسیجی و سپاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای واکسیناسیون دانش‌آموزان منتظر دستورالعمل وزارت بهداشت هستیم، تصریح کرد: با ورود واکسن مختص این گروه سنی و دستورالعمل کتبی از وزارتخانه، واکسیناسیون دانش‌آموزان را هم آغاز خواهیم کرد. به گفته فرح‌بخش، هم‌اکنون واکسیناسیون 30 سال به بالا در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار