معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی (ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 20 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی (ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.

او افزود: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) هر سال در هفته دفاع مقدس سعی داد تا با برگزاری مراسم‌‎های محوری و متعدد یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده نگه داشته و در ترویج فرهنگ آن گام موثر بردارد.

سلامی، سخنرانی و روایتگری حجت الاسلام ترابی مسئول عقیدتی، سیاسی اداره کل حفظ نشر آثار و نشر ارزش‍‌های دفاع مقدس، حاج سیدرضا متولی روایتگر دفاع مقدس، حاج محمدرضا هادوی روایت دفاع مقدس را از جمله ویژه برنامه‌های این حرم دانست.

او تصریح کرد: همچنین سخنرانی مذهبی و مداحی طی روز‌های ۳۰ شهریورماه تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و مداحان نیز به ترتیب حاج امیر یقطین، حاج جعفر علیزاده و کربلایی محمدرضا فرخیه خواهند بود.

معاون فرهنگی استان احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه پنجشنبه یکم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای کمیل در فضای باز حرم برگزار می‌شود، گفت: روز جمعه دوم مهرماه ساعت هفت صبح دعای ندبه با نوای حاج هاشم عبدالرحیم زادگان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: در این ایام تمامی خادمان حرم مطهر جهت صیانت از حفظ سلامتی زائران بسیج شدند تا مراسم باشکوه و با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود و امید است همه زائران عزیز ما را در این مهم یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار