معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تزریق واکسن فایزر در شیراز را جعلی خواند و عنوان کرد: متولی علمی،تخصصی، نظارت بر انجام ضوابط و تامین واکسن دانشگاه علوم پزشکی است و ما تنها نقش کمک رسانی و محیا سازی مکان واکسیناسیون را بر عهده داربم اما به هیچ عنوان واکسن فایزر در مرکز واکسیناسیون ثارالله (ع) تزریق نشده و تصویر فوق حاصل شیطنت رسانه ای می‌باشد.
کد خبر: ۹۹۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 20 September 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: قاسم علیپور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه، از واکسینه شدن 90 درصد از سربازان وظیفه سپاه فجر خبر داد.

 

علیپور در تشریح این موضوع بیان کرد: طبق سهمیه واکسنی که به ما برای واکسیناسیون کادر رسمی و سربازان اختصاص داده شد، ما الویت را به سربازان وظیفه دادیم و بخش عمده ای از سربازان در طرح عمومی واکسیناسیون سربازان واکسینه شدند که این روند تا تزریق هر دو دوز به سربازان ادامه خواهد داشت.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر واکسیناسیون همیاران سلامت را مورد توجه قرار داد و افزود: واکیسیناسیون جهادگران و بسیجیانی که در بیمارستان ها در حال کمک رسانی به کادر درمان بودند برای ما در الویت بود و قبل واکسیناسیون سربازان و کادر رسمی انجام گرفت چرا که آن ها به طور مستقیم در خطر ابتلا به کرونا بودند.


وی تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تزریق واکسن فایزر در شیراز را جعلی خواند و عنوان کرد: متولی علمی،تخصصی، نظارت بر انجام ضوابط و تامین واکسن دانشگاه علوم پزشکی است و ما تنها نقش کمک رسانی و محیا سازی مکان واکسیناسیون را بر عهده داربم اما به هیچ عنوان واکسن فایزر در مرکز واکسیناسیون ثارالله (ع) تزریق نشده و تصویر فوق حاصل شیطنت رسانه ای می‌باشد.

برچسب ها: واکسن ، سربازان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار