عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بازاریابی و صادرات را یکی از مشکلات موجود در مسیر صنایع کوچک و متوسط برشمرد و تصریح کرد: در شرایط کنونی صنایع کوچک توانایی رقابت در بازار را ندارند بنابراین بازاریابی یکی از اصولی است که باید در توسعه صنایع کوچک موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۹۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 21 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حجت اله فیروزی درباره مشکلات پیش روی صنایع کوچک و متوسط، گفت: با توجه به اینکه حدود 80 درصد صنعت مربوط به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SME)ها است، کمیته‌ی جدیدی تحت عنوان«صنایع کوچک و متوسط» در کمیسیون صنایع و معادن تشکیل شد و بنده نیز رئیس این کمیته شدم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر است با برگزاری جلسات مختلف با انجمن‌های مختلف، مرکز پژوهش‌ها و مسئولان مربوطه مشکلات صنایع کوچک و متوسط احصا و راهکارهای رفع آن مشخص شود، افزود: پس از برگزاری این نشست‌ها، اگر حوزه صنایع کوچک و متوسط به قانونگذاری نیاز داشته باشد، اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تامین نقدینگی موردنیاز صنایع کوچک و متوسط، اضافه کرد: از آنجا که به این حوزه با وجود ظرفیت‌های بسیار توجه ویژه‌ای نمی‌شود، مقرر است راهکارهای حمایت‌های مالی از این صنایع مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه این واحدها نقش مهمی در اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی در حوزه‌های صنعت، معدن و... دارند، ادامه داد: تلاش می‌شود در جریان بررسی بودجه سال 1401 اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از (SME)ها تصویب شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بازاریابی و صادرات را یکی از مشکلات موجود در مسیر صنایع کوچک و متوسط برشمرد و تصریح کرد: در شرایط کنونی صنایع کوچک توانایی رقابت در بازار را ندارند بنابراین بازاریابی یکی از اصولی است که باید در توسعه صنایع کوچک موردتوجه قرار گیرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار