رئیس اورژانس فارس گفت: در کمتر سه ساعت ۲ نفر در استان فارس غرق شدند که یک نفر جان باخت و یک کودک ۸ ساله نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد.
کد خبر: ۹۹۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ 24 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه یک نفر در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه در منطقه کوهمره سرخی (روستای جمالی-داخل باغ) غرق شد، گفت: پس از اعلام حادثه، یک واحد امدادی به محل اعزام شد اما متاسفانه وی در دم جان باخته بود.

او همچنین به غرق‌ شدن یک کودک ۸ ساله نیز اشاره و تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۵:۵۷ دقیقه امروز به اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام و یک واحد امدادی به درمانگاه گویم اعزام و مصدوم به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.

مرادیان یادآور شد که از ابتدای امسال ۵۷ مورد غرق شدگی به سامانه اورژانس استان گزارش شده است که از تعداد افرادی که دچار غرق شدگی شدند ۶ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۲۷ نفر به مراکز درمانی فارس برای دریافت خدمات پزشکی اعزام شدند و متاسفانه ۲۲ نفر جان باختند.

این مقام مسئول از مردم خواست تا همواره از شنا کردن در داخل استخرها، سد‌ها و دیگر مکان‌هایی که بدون هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خودداری کرده و پس از فراگیری فن شنا تنها در مکان‌های استاندارد شنا کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

برچسب ها: غرق شدگی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار