نماینده مردم فسا مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بر اختصاص اعتبار در راستای احداث باشگاه تیراندازی با کمان و خانه کبدی، تخصیص اعتبار در راستای تکمیل ۱۷ پروژه چمن مصنوعی کوچک در شهر و روستاهای شهرستان فسا و دریافت پک ورزشی و تجهیزات مورد نیاز رشته های مختلف ورزشی برای شهرستان فسا و بخش های تابعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 25 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا با سجادی وزیر ورزش و جوانان درخصوص پیگیری پروژه‌های ورزشی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، با اشاره به جمعیت دویست و پنجاه هزار نفری شهرستان فسا و بخش های تابعه، خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان، در جهت حل مشکلات جوانان و تامین نیازها، رفع کمبودها و امکانات ورزشی این شهرستان شد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای ورزشی و حضور فعال ورزشکاران در رشته های مختلف از عدم حمایت جدی مسئولان در حل مشکلات، انتقاد کرد و ضرورت تامین نیازهای مالی و تجهیزاتی هیات های ورزشی این شهرستان و حل مشکلات و موانع موجود را مورد تاکید قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این دیدار موضوعاتی مانند حق امتیاز زیر گروه ( لیگ دسته دوم) جوانان کشور برای تیم فوتبال ماهان نوین فسا، اختصاص اعتبار در راستای تاسیس و احداث خانه ورزش روستایی برای روستاهای بخش های تابعه شهرستان، اختصاص اعتبار در راستای احداث باشگاه تیراندازی با کمان و خانه کبدی، تخصیص اعتبار در راستای تکمیل ۱۷ پروژه چمن مصنوعی کوچک در شهر و روستاهای شهرستان فسا و دریافت پک ورزشی و تجهیزات مورد نیاز رشته های مختلف ورزشی برای شهرستان فسا و بخش های تابعه پیگیری کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار