رئیس ستاد بازگشایی مدارس کشور در شیراز گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صورتی که شرایط جامعه از نظر کرونا بهبود پیداکند، در آبان ماه مدارس با جمعیت کمتر از ۳۰۰ دانش آموز و نیمه دوم سال تحصیلی هم مدارس بالای ۳۰۰ دانش اموز به تدریج آموزش‌های حضوری خود را شروع می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 26 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس ستاد بازگشایی مدارس کشور در شیراز گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صورتی که شرایط جامعه از نظر کرونا بهبود پیداکند، در آبان ماه مدارس با جمعیت کمتر از ۳۰۰ دانش آموز و نیمه دوم سال تحصیلی هم مدارس بالای ۳۰۰ دانش اموز به تدریج آموزش‌های حضوری خود را شروع می‌کنند.

کمره‌ای همچنین از تهیه و تدوین الگو‌های خاص برای آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت:امسال با توجه به شرایط کرونایی جامعه آموزش مدارس در بستر‌های مختلف دنبال می‌شود.

 

وی افزود: اولین گام در این زمینه آموزش مبتنی بر فضای مجازی و بر بستر شبکه شاد است که تمامی دانش اموزان دوره‌های مختلف می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی آموزش در بستر تلویزیون و استفاده از بسته‌های یادگیری که به صورت خود آموز به دانش اموزان در یادگیری کمک می‌کند از دیگر برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید است.

برچسب ها: مدارس ، بازگشایی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار