معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس گفت:۴۲ هزار و ۵۸ نفر برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند و تقاضای ۱۱ هزار و ۵۲۲ نفر نیز در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۹۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 26 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس گفت:۳ هزار و ۷۳۳ نفر تا کنون در دو حوزه فارس و لارستان آورده خود را واریز کرده‌اند که این اعتبار مناسبی برای شتاب بخشی به طرح‌های مسکن اقدام ملی است.
محمدرسول پروری افزود:مسکن اقدام ملی در ۵۵ شهر استان کلید خورده و آغاز شده است. ۱۳ شهر از این تعداد در حوزه لارستان متقاضی مسکن اقدام ملی هستند.
پروری در خصوص متقاضیانی که در لیست انتظار مسکن ملی باقی مانده‌اند هم گفت: کسانی که قبلاً ثبت‌نام کرده، اما موفق نشدند ثبت‌نام را کامل کنند، می‌توانند مجدداً برای ثبت‌نام اقدام کنند همچنین افرادی که مقداری از آورده اولیه که کف آن ۴٠ میلیون تومان است را واریز کردند، اگر اقدام به تکمیل آن کنند، می‌توانند در مناطق اعلام شده ثبت‌نام کنند و به پروژه‌ها معرفی شوند.
او یادآور شد: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان برنامه حمایتی به منظور تأمین مسکن اقشار فاقد مسکن که توان پرداخت اقساط تسهیلات و اقساط هزینه زمین را داشته باشند، در دست اجرا قرار گرفته است این طرح بر اساس ظرفیت تأمین منابع و زمین در شهرها، برنامه ریزی شده است.
پروری با بیان اینکه آورده متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی استان و لارستان به بیش از ۲ هزار و ۸۸ میلیارد ریال رسیده، گفت: یک هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال از این میزان مربوط به شهر‌های جنوبی فارس در حوزه لارستان است.

برچسب ها: مسکن ملی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار