رئیس پلیس فتا فارس از کشف یک پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی شهروند شیرازی توسط پسر نوجوانش خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 26 September 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه مردی 46 ساله به پلیس فتا مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبلغ 130 میلیون ریال در مدت 2 ماه توسط شخصی ناشناس برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل‌ آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس ‌فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

این مقام سایبری افزود: پس از مطلع ساختن شاکی در خصوص فرد برداشت کننده از حساب او مشخص شد متهم که فرزند شاکی بوده و از کارت و مشخصات حساب بانکی پدرش سوء استفاده نموده و مبالغ برداشت شده را صرف بازی‌های رایانه‌ای کرده است، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: شاکی با توجه به این موضوع از شکایت خود صرف‌ نظر کرد و رضایت خود را اعلام نمود، در این خصوص پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع داده شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه والدین نظارت بیشتری در خصوص عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند، گفت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تماس 096380 با همکاران بنده درمیان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار