فرمانده انتظامی کازرون گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند 14 قبضه سلاح کمری جنگی از اعضای باند قاچاقچیان کشف کنند.
کد خبر: ۹۹۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 27 September 2021

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران انتظامی کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند دو نفر قاچاقچی با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و پس از ورود به کازرون در یکی از محلات این شهرستان زیر درختان دپو کرده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و سواری پژو پارس متعلق به اعضای باند قاچاقچان سلاح و مهمات که در آن اطراف بود را با اقدامات فنی و تخصصی توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه در پاکسازی از محل تردد قاچاقچیان 14 قبضه سلاح کمری جنگی و یک هزار و 25 عدد مهمات مربوطه که در زیر درختان دپو شده بود کشف شد، بیان کرد: در این خصوص 2 قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ "زراعتیان" با اشاره به اینکه دستگیری سایر اعضای مرتبط با این باند با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات بلافاصله موضوع را به سامانه 110 گزارش دهند.

برچسب ها: کشف ، سلاح قاچاق ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار