یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: «انتشار ‎ افکار صحیح به شیوه اخلاقی در ‎فضای مجازی در حکم جهاد است. حضور فعال، پرشور، منطقی، مستدل، قاطع و محترمانه جوانان انقلابی در تمامی پلتفرم‌های مجازی لازمه این جهاد است.
کد خبر: ۹۹۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 28 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه رهبر انقلاب درباره چگونگی فعالیت در فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«انتشار ‎ افکار صحیح به شیوه اخلاقی در ‎فضای مجازی در حکم جهاد است. حضور فعال، پرشور، منطقی، مستدل، قاطع و محترمانه جوانان انقلابی در تمامی پلتفرم‌های مجازی لازمه این جهاد است.

یقینا فیلترینگ، عدم حضور و پاک کردن صورت مسئله با جهاد در نشر افکار صحیح در تضاد است.»

به گزارش ایسنا، مقام معظم رهبری روز گذشته در مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روش ها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی‌کننده هجمه‌های تبلیغاتی دانستند و افزودند: شما دانشجویان عزیز که میوه دل ملت و امید واقعی کشور هستید با اهمیت دادن به مسئله تبیین حقایق، هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنید.

ایشان امکانات ناشی از فضای مجازی و رسانه‌ای برای روشنگری و پاسخ به ابهامات را مغتنم خواندند و بیان کردند: البته اصل قطعی در قضیه جهاد تبیین و بازگویی حقایق، استفاده از شیوه‌های اخلاقی و بیان مسائل همراه با منطق، متانت، عقلانیت کامل و استفاده از عواطف انسانی، و پرهیز از دشنام، تهمت، دروغ و فریبکاری در مواجهه با افکار عمومی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار