اصنافی گفت: برای رفع محجوریت ها نسبت به سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش خواهیم کرد و احیای راه های دسترسی به حرمین مطهر (ع) در شهر شیراز در اولویت ما قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 29 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید احسان اصنافی»در آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شیراز ضمن تسلیت ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: پیشرفت شهر شیراز مرهون زحمات شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداران منتخب آنها از سال اول تا پنجم است که شورای اسلامی ششم و شهردار منتخب آن نیز با تمام تلاش خود برای پیشرفت شهر شیراز عمل خواهد کرد.

شهردار جدید شیراز افزود: حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)، محور هویت بخشی شهر شیراز است و ما به عنوان مدیریت شهر شیراز در این حوزه و برای پیشبرد اهداف سومین حرم اهل بیت (ع) تمام ظرفیت ها را به کار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: برای رفع محجوریت ها نسبت به سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش خواهیم کرد و احیای راه های دسترسی به حرمین مطهر (ع) در شهر شیراز در اولویت ما قرار دارد.

اصنافی تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان عمومی، خطوط ریلی و پیشبرد قطار شهری شیراز و طرح احیای بافت فرسوده شهر و طرح توسعه 10 هکتاری حرمین مطهر (ع) در شیراز و ... برنامه های خود را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی از اولویت های شورای اسلامی و شهرداری شیراز است و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان مورد تاکید قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار