واکسیناسیون علیه ویروس کرونا برای افراد ۱۲ سال به بالا در استان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 29 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: تمامی متولدین ۱۳۸۸ و قبل از آن برای انتخاب محل و زمان تزریق واکسن کرونا می‌توانند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: تا ششم مهر ۱۴۰۰، ۲ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۵۱ دوز نوبت اول و ۹۰۱ هزار و ۷۹۶ دوز نوبت دوم واکسن علیه کروناویروس در مراکز واکسیناسیون به مردم استان فارس تزریق شده است.

دکتر سید روح اله حسینی افزود: تا ششم مهر ۱۴۰۰ مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا در استان فارس به ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۴۷ دوز رسید.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهارداشت: برای قطع زنجیره انتشار ویروس می‌بایست درصد قابل توجهی از مردم کشور واکسینه شوند؛ به همین منظور ستاد ملی کروناویروس در حال برنامه ریزی برای اعمال محدودیت‌های هوشمند برای افرادی است که واکسینه نشده اند.

دکتر حسینی با اشاره به ضرورت مشارکت برای بازگشت به وضعیت عادی قبل از کرونا، از مردم استان خواست برای تداوم امکان استفاده از خدمات اجتماعی و محروم نشدن از این خدمات، در سریع‌ترین زمان ممکن برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان این که بر اساس طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی می‌توانند از خدمات اجتماعی استفاده کنند که هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند، یادآور شد: فاصله دریافت دو دوز واکسن در انواع واکسن متفاوت بوده و دست کم چهار هفته است که از افراد دعوت می‌شود در موعد مقرر، در این زمینه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار