معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت:با ازبین رفتن وضعیت قرمز در استان فارس فعالیت باشگاه های ورزشی در تمام استان مجاز شد.
کد خبر: ۹۹۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 29 September 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محسن سالاری با تشکر از همکاری جامعه ورزش و باشگاه های بدنسازی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همراهی آنان در زمان اعلام تعطیلی باشگاه ها گفت:با توجه به اینکه هم اکنون درهیچ کجای استان فارس وضعیت کرونا قرمز نیست، باشگاه های بدنسازی می تواند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده فعالیت داشته باشند.

وی افزود:امیدواریم تا با سرعتی که در روند واکسیناسیون ایجاد شده و شاهد سیر نزولی کرونا هستیم به زودی شاهد عادی شدن تمامی فعالیت های ورزشی باشیم. معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس از جامعه ورزش خواست همچنان شیوه نامه های بهداشتی را ادامه دهند و همچنین ورزشکارانی که تا کنون واکسن نزده اند نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند تا هر چه زودتر این ویروس منحوس از بین برود.


وی همچنین بیان کرد از نخستین روزهای پیدایش کرونا جامعه ورزش فارس پیشقدم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی بودند و حتی قبل از اعلام ستاد ملی کرونا به صورت خودجوش فعالیت ای خود را متوقف کرده بودند.


محسن سالاری افزود هیات پزشکی ورزشی فارس نیز با نظارت ویژه بر باشگاه ها آنها را به صورت منظم رصد می کند و باشگاه های متخلف را به ما معرفی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار