تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که با برپایی اردوی تدارکاتی در تهران در حال آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر است، در ۲ بازی دوستانه، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرد.
کد خبر: ۹۹۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 29 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: پس از پایان تمرینات بدن سازی که از هشتم شهریور ماه در شیراز برگزار شد به منظورآمادگی بیشتر تا پیش از شروع لیگ برتر در هتل المپیک تهران یک اردوی ۱۰ روز بر پا کردیم که طی این مدت هم برای بر طرف کردن ضعف ها و هماهنگی بیشتربازیکنان، پنج بازی تدارکانی برگزارخواهیم کرد.
امیرحسین جوانی ادامه داد: تاکنون یک بازی با تیم خیبرخرم آباد که در دسته یک فوتبال بازی می کند برگزار کردیم که ۲ بر صفر شکست خوردیم و سپس با تیم بادران تهران هم بدون گل مساوی کردیم و در بازی های تدارکاتی نیز نتیجه به هیچ عنوان مهم نیست و آنچه که اهمیت دارد ایجاد هماهنگی و بر طرف کردن نقاط ضعف است.

تساوی و شکست برای تیم فوتبال فجرسپاسی در دیدارهای تدارکاتی رقم خورد
امیر حسین جوانی سرپرست تیم فجر
وی اضافه کرد: طی این مدت بازیکنانی که قرار است در لیگ برتر بازی کنند باید درمرکز پزشکی فوتبال ایران ( ایفمارک ) مورد معاینه قرار گیرند تا مجوز سلامتی آنها صادر و بتوانند در لیگ برتر بازی کنند.
سرپرست تیم فجر افزود: همچنین قراراست در ادامه اردوی تهران با تیم های آلومینیم اراک، مس رفسنجان، و ذوب آهن اصفهان بازی کنیم ضمن اینکه در حال رایزنی هستیم که با تیم استقلال تهران هم بازی کنیم و مذاکراتی هم با این باشگاه داشته ایم.

صعود پس هشت سال
۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ بود که تیم فجر شهید سپاسی شیراز با غلبه بر گل ریحان البرز قهرمان مسابقات فوتبال دسته اول کشور شد و پس از هشت سال جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد، تیم بادران تهران هم دوم شد تا این تیم لیگ برتری شود.

بازی های ابتدایی تیم فجر در استانی دیگر ؟
از آنجا که ورزشگاه پارس شیراز که اساسی چمن آن مورد بازسازی قرار گرفته و تا پایان آذرماه آماده بهره برداری می شود و همچنین زمین ورزشگاه حافظیه هم از نظر چمن و هم از نظر رختکن هنوز مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته و بعید است این اتفاق بیفتند، به احتمال زیاد چندین بازی ابتدایی تیم فجر که در شیرازمیزبان است باید در استانی همجوار برگزار شود.

سیرجان محل بازی تیم فجر
پنجم مهر ماه ۱۴۰۰ علی اصغر کلانتری به خبرنگار ایرنا گفته بود: ۶ ماه پیش درمورد ورزشگاه پارس و حافظیه تذکر داده بودیم که اتفاقی نیفتاد و او از ورزشگاه سیرجان در استان کرمان را به عنوان یکی از محل انجام بازی های ابتدایی این تیم در لیگ برتر نام برد.

قرعه کشی لیگ برتر
قرار است دهم مهرماه قرعه کشی بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال برتر جام خلیج فارس بین ۱۶ تیم صورت گیرد و آنها نیز حریفان خود را بر اساس جدول بشناسند.
بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورجام خلیج فارس پس ازچندین بارتغییر در شروع، قرار است از ۲۷ مهر ماه آغاز شود.
درلیگ برتر فوتبال کشور ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم های اول و دوم جواز مستقیم به لیگ قهرمان آسیا دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته یک فوتبال کشور سقوط خواهند کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار