مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه با اعلام جان باختن ۴ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۶ هزار و ۶۵۷ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 30 September 2021

به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۶۷۷ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۴۰۴ هزار و ۵۰ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

او همچنین از بهبودی ۴۳۱ هزار و ۸۴۸ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان‌ها مرخص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام اینکه در روز گذشته مدافعان سلامت حوزه بهداشت استان فارس ۴۹ هزار و ۹۴۵ واکسن در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شیراز و شهرستان ها، به مردم استان تزریق کرده اند، گفت: تاکنون دو میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۴۰ دوز اول واکسن کرونا و ۹۱۷ هزار و ۹۵۲ دوز دوم واکسن کرونا، به جمعیت هدف در فارس تزریق شده است و تاکنون تزریق واکسن کرونا در فارس به سه میلیون و ۲۲۵ هزار و ۲۹۲ دوز رسیده است.

حسینی تاکید کرد: با وجود اجرای واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا ویروس، کماکان باید تا پایان برنامه واکسیناسیون و ایمن شدن تمام اقشار جامعه، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، از چرخش ویروس در جامعه جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار