نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌هایی که دشمن از دیرباز دنبال در دستور کار داشته، ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب بوده که باید در مقابل این اقدام دشمن یک راهبرد مناسب ترسیم و بر مبنای آن حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۹۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم عزیزی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: برای انجام یک برنامه‌ریزی دقیق، هوشمندانه و همراه با آگاهی در مقابل دشمن، باید ابتدا تاکتیک‌های آنها را بشناسیم.
او ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که دشمن از دیرباز دنبال در دستور کار داشته، ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب بوده که باید در مقابل این اقدام دشمن یک راهبرد مناسب ترسیم و بر مبنای آن حرکت کنیم.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به قوانین جهش تولید مسکن و مالیات مالیات بر خانه‌های خالی افزود: با اجرای دقیق این قوانین شاهد تحول در تولید مسکن و همچنین خروج سه میلیون مسکن خالی در کشور از احتکار خواهیم بود.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت که موجب ایجاد یاس در دشمنان شد نیز از دیگر اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار