با وجود گذشت بیش از ۱۲ سال از تأسیس شهر جدید صدرا، این شهر همچنان به کمبودهای عدیده ای دچار است که برخی از آنان بسیار ساده و کوچک بوده و با یک عزم اداری قابل حل هستند.
کد خبر: ۹۹۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: چندین سوژه از سوی شهروندان شهر صدرا در سامانه فارس با عنوان "درخواست رسیدگی به مشکلات شهر صدرا"من برای حل مشکلات ساکنین به ثبت رسیده است که خبرنگار خبرگزاری فارس را بر آن داشت تا در گفتگو با شهردار صدرا، این مشکلات را پیگیری نماید.

بهزاد پرنیان درباره رها شدن پروژه میدان امام رضا در ورودی شهر صدرا گفت: یک میلیارد و نیم اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ برای این پروژه در نظر گرفته شده که اکنون در مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار هستیم و تا پایان سال پروژه انجام خواهد شد.

وی در مورد حذف تابلوی ورودی شهر صدرا نیز توضیح داد: محل نصب تابلو مکان مناسب و استانداردی نبود، ما در حال بررسی و یافتن مکان مناسبی هستیم که هم جلوه بصری داشته و هم از ایمنی کافی برخوردار باشد و ظرف یکی دوماه آینده نصب خواهد شد.

پرنیان در خصوص تاخیر در احداث پارک خانواده در میدان فرهنگ شهرصدرا اعلام کرد: از آنجا که ملک مورد نظر به شرکت عمران صدرا تعلق دارد، شهرداری دو نامه به این شرکت مبنی بر واگذاری زمین مورد نظر به شهرداری برای تأسیس پارک خانواده ارسال نموده که متاسفانه تاکنون پاسخ مثبتی دریافت نکرده ایم.

وی اضافه کرد: شهرداری این آمادگی را دارد که به محض واگذاری زمین، با انتقال امکانات، فضاسازی مناسب را برای استفاده شهروندان انجام دهد.

شهردار صدرا در مورد کمبود تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر صدرا نیز گفت: با تعاملی که با سازمان راهنمایی و رانندگی داریم به اضافه مصوبه ای که از شورای ترافیک شهرستان شیراز گرفته ایم، جاهایی که نیاز به نصب تابلو هست را شناسایی کرده ایم و به مرور زمان در حال نصب تابلوها هستیم.

او اضافه کرد: صدرا یک شهر پویاست و مدام در حال ساخت و ساز جدید و اضافه شدن خیابانهاست، نمی توان دقیق گفت تا چه زمانی تکمیل میشود ولی سعی میکنیم امسال و نیمه اول سال ۱۴۰۱ به حدی برسد که رضایتمندی شهروندان تأمین شود.

بهزاد پرنیان همچنین درباره عبور عشایر از مسیر صدرا تصریح کرد: پیش از تأسیس شهر صدرا، این منطقه مسیر عبور عشایر بوده و اکنون هم در ایام کوچ، عشایر از همین مسیر عبور می کنند، ما نمی توانیم کاری نجام دهیم، این مسیر متعلق به عشایر بوده و این ما بوده ایم که سر راه آنها خانه ساخته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار